Tjuv döööö

2012-12-12 23:06:39

Vaknade upp med ett rätt dåligt humör, riktigt dålig kväll & natt så humöret för dagen var redan rubbat. Åkte iaf ut till stallet med Caroline för andra dagen i rad. Min fina häst is back on track, min fina prinsessa, vi är så duktiga ibland, speciellt med Carolines hjälp, bästa <3

Vidare mot stan med vän för att inhandla sista julklapparna, fick med mig en till mig själv och en till någon annan. Plånboken fick jag dessvärre inte med mig hem, satan vad arg jag var!
Någon snodde min största kärlek( nästan, topp 3 iaf) min plånbok kan vara mitt bästa köp efter einis och den blev snodd, med massa andra saker. Har alltså kutat igenom stan i tusen butiker, gråtit i stan offentligt. Allt för min wallet. Dö du som snodde min plånka, döööööö dööööö döööö! Må du ruttna i helvete ( hehe menar allvar, svin!)

Nu ska jag ge upp den här dagen och sova. Vill bara inte vara ledig mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback