Everyone says yeah

2012-02-27 09:02:18 My day

Åh älskar vår!
Ska åka till stallet strax och umgås med halta ponnin, tempa osv. Sen fota Elina när hon rider. Börjar jobba 14 och ikväll ska jag mysa med världens bästa Sabina. Världens bästa tjej! Funderar dock på att lämna korten och allt hemma för annars kommer vi säkert dumma oss med internet shopping, haha.

Ååh igår, dog av garv. Har inte hittat min laddare på typ två veckor och jag har svurit och jag var liksom säker på att den låg i bilen. Sen igår på kvällen när vi skulle åka iväg såg Elina laddaren i en snöhög. Då har den ramlat ut ur bilen och sen har den plogats bort och nu när snön smälter kommer den fram. Och det roligaste: den fungerar! Hahah

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2135261/images/2012/pic_191388671.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback