Oh yea

2012-02-20 12:36:59 My day

Multitasking tjej härva..
Började morgonen i stallet i det fina vädret( vååååååårkänslor!!), hade tre hästar på schemat, dock red jag bara min lillaE, hagarna blev våran area idag. Barbacka. I solen. Och hon gick såååå bra! Hade Caroline i telefonen också, stackarn.

Måste skryta om mitt multittasking här också, kokade pastan samtidigt som det var paus på mitt program och duschade då. Mm juste, tre minuter. Det är snabbt jobbat för två shamponeringar och balsam. När jag kom ut var pastan klar och tv'n startade igen. High point till mig! Snart är det jobb och sen träna! Måste hinna mycket på dem
Timmarna man är vaken, han t.o.m se ett VD avsnitt ( för tredje gången) innan
Stallet. Oh yes i'm fast and the furious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback