We going up

2012-02-25 22:12:19 My day

Ni vet när man har en dröm, en dröm som är starkare än allt annat?
En sån dröm har jag just nu och jag brinner för det så extremt starkt just nu, vill göra allt för att komma dit, hela tiden och allt annat är inte relevant just nu. Har alltid varit en person som lever efter mina mål och MINA drömmar, eller jag har íallafall alltid velat försöka vara den. Men just nu känner jag bara ett sådant glöd att jag SKA lyckas med min dröm och jag bryr mig inte om vad andra tycker om det, eller om jag går på folk på vägen dit. Det följer inte allas vanliga ram, men det är min ram till mitt liv. För det är just MITT liv, och ge vika för att andras drömmar eller ideer ska fungera kommer inte stå i min väg igen. Jag lever efter mitt mål och mina tankar nu.

Det är när man hittat sin väg, då är man på rätt väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback