chompis

2012-01-23 06:51:25 My day

Idag, just idag, kommer bli en awsome dag!
Jobb 06-14. På lunchen ska jag köra ett spinning pass så har med mig typ TUSEN olika ätbara saker att äta på tills dess så jag inte kollapsar utan lunch. hehe. Efter jobbet blir det stall och longering utav ponni igen, som inte alls är sams med mig just nu. Energin har liksom tagit över, försökte longera henne i sommarhagen med massa snö ( tänkte att det blir ju lite roligare än volten liksom), men så fel av mig. Hon visste varken in eller ut igår, flippade och studsade, inte samarbetsvillig, suck. Så där stod vi ett bra tag och till slut gav hon med sig så idag tänker jag fortsätta där vi sluta. Så får man inte hålla på. VÄL- Uppfostrad ska hon va.

Juste, idag vare ja.. ehm efter stallet ska jag träffa min fina saknade kompis (hehe chompis låter så roligt, vän låter så..hmm ..javenne men inte lika bra som chompis, hehe). Vi har ett schema. Centrum- Powerwalk-sola-äta-äta lite mera- se på film och skvallra, like old times. ♥

Gillar punkter, att göra dem, och kolon, jätte mycket,,..........klaga inte sa jag, men lägg av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback