Live your dream

2012-01-17 22:01:15 My day

Jaha, ledig idag då. Helt värdelöst att vara ledig. Hängde på jobb numero Uno ( sats) i några timmar, gick pass och körde lite själv.. Sen tjärade med kollegorna. Lite skola i någon timme, hänga på jobb numero dos ( Bikbok). Kollega tvingade mig att pröva ALLA nya kläder för hon inte hann så var där ett tag. Träffade sen Sofie, stallet och insläpp. Sen, medans Sofie satt på sängen städade jag rummet och packade upp min resväska.

SÅ.. Nu vet ni exakt hur min dag sett ut.. Eller ja förutom min morgon. Mös med min fina och körde honom till tåget. Sadeface;(.
Men sluta tjata nu, ni vet allting nu jö!

Imorgon blire jobb på bikbok och sedan sats. Däremellan ska jag träna och innan jobben stall. Same Old same old.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback