Workwork

2012-01-06 14:04:13 My day

Fyra timmar kvar av min arbetsdag, alltså halva dagen är klar! Lunchrast just nu! Jag har upptäckt att jag endast kommer vara ledig EN helg i månaden framöver. Igår fick jag nämligen beskedet att jag har fått en "fast" tjänst på BIKBOK. Har tidigare varit extra med någon enstaka timme i veckan, men nu jäklar! Ren lycka:D så nu är jag snart uppe i heltid med bb och sats tillsammans. Men kan inte jobba heltid eftersom jag fortfarande pluggar.

Kommer vara ledig tisdagar, varannan fredag och en helg i månaden. Heppåre!;)


Kommentarer
felicia

saknar dig jätte mycket söta du:)<333333333333

2012-01-18 17:41:10
URL: http://cassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback