Red lips and high heels. big boobs and short skirt.

2012-03-27 23:04:08 My day

Sitter i soffan och har precis målat naglarna. Har verkligen varit SÄMST på att ta hand om mig själv senaste tiden, men nu blir det ändring på det.igen.
Tuggar morötter och ibland har jag lite dipp, försöker bli av med mitt sockerbehov så har preppat huset med frukt och grönsaker och dipp, här ska smaskas. Vill ni veta min nya favvofrukt? MANGO. Aaaamaagad vad det är gottis! Annars jobbar jag och allt rullar på, precis som vanligt. Ledig var det längesen jag var sist. Hade en planerad ledig dag nu på söndag, men Globen vill ha hjälp och vem är jag som skulle säga nej till en söndag och jobb? Inte jag. OB. och jobb. mums. Så min nästa lediga dag är på fredag nästnästa vecka. Yepp, i love to work. 
 

Hehe visst gillar vi att jag skriver med kursiv text istället för vanlig? För vet ni vad jag gör? Sitter vid en dator, wooho. Ingen mobilbloggning idag inte. Idag äre riktig bloggning som gäller. GÖBRA!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback