Crying out your name

2012-10-14 22:12:48 My day

Älskade lediga helg. Min första hela lediga helg sen i maj! Lördagen spenderades på runsten med tävlingar, massa fina hästar och massa roligt folk
Som man inte träffar alltför ofta. Red min lillabruna mot kvällen och sefja fick ta einis!
Kvällen avslutades med roligt sällskap på storstadens gator. Älskar att vara ute och dansa, måste bara orka pallra sig in dit! Bästa vännerna har jag!

Idag har jag ridit min pålle, herregud vad fin hon kan va! Mer uteritter framöver och träning på gång! inspiration på högsta nivå. Sen latat mig genom dagen....

Juste, klantärslet tappade telefonen påväg in till stan igår.. Nu ser den ut såhär :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback