Destroy what destroys YOU

2012-10-28 14:37:29 My day
Bloggar från en dator, woopwoop. Jag kan skriva med fin kursiv text nu, avis ni blir nu va?
Vad händer i livet? jo igår gjorde jag högskoleprovet, what a fuck? kill me. Tidspress kombinerat med Cassandra är ingen bra kombination ska ni veta. Men jag överlevde provet och åkte vidare mot jönköping. Så här är jag nu! Åker dock tillbaka redan ikväll men dock i sällskap av min man.
 
Veckan kommer bestå av en massa jobb, ovanligt mycket. Ska försöka få tag på en hovslagare som kan komma ut och slå på en sko då damen bestämde sig för att det är slut motionerat och kastade av sig dojjan. thanks hun!<3
Börjar bli frisk igen också, det kryper i hela kroppen. Tränade varje dag i en månad och vilade en dag och blev sjuk. Vilat i fyra dagar nu så imorgon ska det köttas hårt på gymmet. Ingen mjuk start. Let's kill this body before it kills you! hehe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback