Follow your heart or your dreams?

2012-09-23 21:12:34 My day

Förvirrad tjej hemma i Stockholm igen, vill.inte.vill.

Är för tillfälligt väldigt förvirrad, antar att det har med ålder att göra, vart jag är, mellansteget. En massa måsten, en massa jag vill, vill hinna allt. Måste hinna allt. Tankar som snurrar dygnet runt och jag vet ärligt talat inte hur jag ska reda ut detta. Man ska följa sina drömmar, man ska följa sitt hjärta. Men just i detta nu så har jag tappat mina drömmar. Har alltid haft raka mål, men nu vet jag inte längre vad jag vill, när jag vill det, hur jag ska göra, jag vet bara att jag måste ändra något i mitt liv nu. Vill ha en rak väg att gå på. Vilken ända ska man börja på? Jag känner mig mer förvirrad nu än innan studenten och då, då är det redigt med illa. Följer jag mitt hjärta så förstör jag mitt mål. Följer jag mina mål förstör jag mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback