I live for you, nothing else matter. When the eco from the walls are the lies in your head, hear my words instead- i live for you, i breathe for you, i'll be for you. Nothing else matter

2012-09-16 00:03:45 My day

Energirik dag!
Började morgonen med en pw/vandring i tyresta by på en mil med föräldrarna, sprang hälften och aldrig känt mig lättare, två veckors träningsenergi fick göra sitt idag. Benpass på det och vidare mot stallet för en underbart mysig och slapp ridtur på gamla ridvägar där vi även mötte vår fd stallkamrat, nostalgi och lycka! Underbart väder också! Kvällen har spenderats med 20årsfirande, dock har min jobb vecka gjort sitt så nu ska jag sova för imorgon är det jobb som väntas och nu längtar jag bara till torsdag då jag åker till mitt hjärta i Jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback